Samedi 11 Mai – 18h30 –
Trad’Apéro, Nouvelle Salle de Spectacle, Pavie
Derrière le nom Hidra se cachent trois énergies combinées qui s’unissent pour une nouvelle aventure sonore. La musique de la terre et de la mer fournissent les fondements pour la pratique instrumentale de ce trio. Le recours à l’improvisation apporte l’essence de la liberté dans les interprétations. Les bases électroniques contribuent à donner au son du groupe un air de fantaisie dans l’esthétique néo-folk.
Le dialogue des deux accordéons diatoniques avec le violon ouvre un espace de communication au service de la danse.
Les thèmes sont des compositions propres du groupe et composent un bal folk irrésistible où l’on peut danser les différents genres de bal folk catalan et européen.
Darrèr lo nom Hidra que s’amagan tres energias combinadas que s’unissen entà ua navèra aventura tindaira. La musica de la tèrra e de la mar que hornissen los fondaments entà la practica instrumentala d’aqueth trio. Lo recors a l’improvisacion que pòrta l’esséncia de la libertat en las interpretacions.
Las basas electronicas que contribuan a balhar au son deu grop un aire de fantasia en l’estetic neofòlc.
Lo dialògue deus dus acordeons diatonics dambe lo violon que draubís un espaci de comunicacion au servici de la dança.
Los tèmas que son composicions netas deu grop e que compausan un bal fòlc irresistible on se pòt dançar los diferents genres de bal fòlc catalan e europèu.
Marc del Pino // acordió diatònic
Josep Vilarrubla // acordió diatònic
Elias Porter // Violí